Säg att jag drömmer! ;(

Dagen började med att jag hörde hur ville(mitt marsvin) rullade omkring, och jag såg att han mådde jätte dåligt så upp te veterineren och kolla det. Då hade han fått en blödning i hjärnan.. och jag av tvungen att avliva honom! ;(((( och jag grät sönder! Allt kom som en chock men ändå kände jag det på mej när vi åkte dit.
Allt känns så konstigt, att han inte ee hemma när jag kommer hem och att hans bur står tom.. Så den fick mamma göra iordning och ställa ut den i garget. Jag tål inte att ha kvar sånt, hans matskål ska jag spara! <3
Vetrineren frågade om jag ville se när dom gjorde det, men det ville jag inte. Sen frågade dom om jag ville se han efter men det ville jag inte. Sen om jag ville ta med han hem, men det ville jag inte. Jag mår skit dåligt av att se döda elr någon som lider.. Men han får det bäst så här, och han kommer alltid finnas i mitt hjärta!! <33
ÄLSKAR DEJ VILLE! <33 §§


Alltid i mitt hjärta! <33 R.I.P <33


Kommentarer
Postat av: alva

<33

2010-01-21 @ 21:35:46
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0