16 Augusti

Heej, nu sitter jag på mitt rum & bara slöar & har tråkigt. Imon börjar skolan som jag typ redan har sagt idag x)
men det ska ändå bli lite kul & träffa alla igen:)
Idag var jag ju med Sophie, Challe & Gustav. Först va vi typ nere i affären & köpte glass. Efter att vi hade proppat i oss får glass så kom vi på att det var sista dan på sommarlovet, så vi skulle göra nått kul... Så vi gick ut lite såhära barnsligt fula, och varje folk vi träffade sjöng vi för. Haha det var fett kul:) Sen så typ stack alla hem.

HÄr kmr lite bilder från idag, men jag tog tyvär inga när vi var ute:(



Ehm, bilderna e lite såhär mobbade men jag bjuder på dom:)







Haha fett kul idag, men nu ska jag faktiskt snart gå & lägga mej för annars kommer jag inte orka upp imon.



                 Haa det bra, puss & kram Izaaa ;)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0