Happy birthday to.. ME! :D <3

Hejjh! :D <3

Idag fyller jag år! :D <3 Väldigt efterläntat detta! :D <3

Dagen började med att halv sju bli väckt med presenter och sång :D Då fick jag en nessesär(stavas?) och att jag skulle få åka in te stan och fixa bankkort, så nu ee det beställt, men det kommer dock om ttyp 3 veckor :( ;o

Mamma; ah sen kommer det mer om en stund..

Jag: va? och trött som jag va så va det ända jag frågade om jag fick somna om ^^

 

Sen kvart över 7, ringer det som in i *elvete på dörren, och jag reagerar inte^^ Mn när jag hör att mormor och morfar sjunger så flyger jag upp ur  sängen ^^ :D Och tror ni inte att dom har med en systemkamera! :D <3 och en väska te den! :D <3 Så det va det mamma menade ju! :D <3
Så nu sitter jag här med Felicia och hon tar massa närbilder på mej med systemkameran! Hahah! :D <3 Sen är det massa som har ringt och skickat sms! Tackk te er! :D <3
SEn ikväll kommer mer av släkten! :D <3 Och jag ska nog sleepa med Felicia och kanske Linnea :D <3

Ojj.. mkt text nu ^^ :D <3
Puss! :D <3


Kommentarer
Postat av: mersiha

sööt blogg vad gör du då?:D

2009-12-23 @ 13:19:47
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: alice

grattis i efterskott älsklings iza :D <3

2009-12-23 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0