Orkar ni läsa? ^^ §

Hejj! :D §

Jag sitter här hos Challe med Moa och Sophie med! :D
Vi har precis fått i oss lite god julmat, med lite julmusik i bakrunden! :D
Efter att vi har ätit oss tjocka på kladdkaka så ska vi ÄNTLIGEN öppna paketen! :DD
Mihihih det ee jätte kul och mysiigt! §

Eh.. ah jag har inte uppdaterat på massa med dagar, men jag kan ju säjja att jag har vatt helt inne i världens bästa bok som jag har lånat! :D Syskonkärlek heter den och ee världens finaste, bästaste och ännu finare och vackrare bok! :DD Har ni inte läst den så GÖR DET! det handlar om en tjej som blir kär i hennes egna bror ;o sen resten får ni läsa själva! Ha! ^^ §

Men ha en bra mini jul ikväll! :D §
OCh mormor och morfar har kommit hem från USA nu och har med sej världens finaste tröjjor hem! :D §
Puss på dom! §

OCh puss på er, haa det bäst! :D §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0