Sicken dag!

Dagen började med skolan, jag gick till halv tre men jag skulle in till stan med Moa så jag fick vänta på henne i en timme med ^^ §
Challe följde med in till stan, och ci fick tillslut springa runt stan för att hinna fixa alla julklappar :) Vad jag har köpt kan jag inte säjja för dom läser min blogg :D
Men det va fina saker iaf!
åh.. och jag fyller år om 22 dagar! :DDD
OCh snart ee det jul, jag längtar! :DDD
Fast vi firar ju lilljul på lördag! ;D §
Mahahah jag ee en läslus! ^^ Jag bara läser och läser! Mahahah


Ser jag inte helt inne ut i boken? ^^ x)

Och självklart en osariös bild! ^^ :D §

Nejj, nu väntar boken på mejj ^^
Och glöggen! Mahahha! :D §

Kommentarer
Postat av: Emmie Viding

nice blogg. allt bra med dig? :)

2009-12-05 @ 09:09:52
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0