Syskonkärlek

Ojj.. shit kollade Alvas blogg precis och så att hon hade skrivit ett inlägg om bokresentionen och det ska jag ju ha klar till måndag så jag får nog sätta mej ner och skriva den nu tänkte jag, men så hittade jag inga papper! ;o så det får bli på tisdag istället ^^ :)

Jag läste iaf världens bästa bok syskonkärlek! Och jag blev helt kär i den boken, igentligen ahtar jag böcker men det va så sjukt bra! jag fällde t.o.m en liten tår i slutet! ;o Och då ee den bra, gråta av en bok lixom helt sjukt! ^^

"det är sjukt va?, att tända på sin egen brorsa"

"vilka snygga ögon han har? Och vilka läckra läppar? Och..AMANDA, FÖR HELVETE!!! LÄGG AV!"

"tycker ju så in i helvete mycket om honom också. FÖR mycket. Jag har alltid gjort det.
Jag vet det.
hans ögon, hans leende, allting!
Gode gud, gör så att ingen nånsin läser min dagbok, för då blir jag väll inspärrad nånstans!"

Boken hadlar om att:

Ludvig och Amanda älskar varandra.
De vet att det är förbjudet- men det kan inte låta bli och inleder att kärleksförhållande.
Ett förhållande som sargar och svider.
Men som också ger skälvande lyckostunder.
Ända tills verkligheten tränger sej emellan dem.

Ni måste läsa denna underbara bok! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0