Tjejkväll

Igår va jag hos natha med alla och hade tjejkväll! ;D <3
Vi;
*spelade wii :D





* målade naglarna och noppade ögonbrynen :D



* kluddade idomin på varan xD



* sen dödade alice och natha mej! dom kitlade mej och stoppade in mitt hår i munnen så jag klöktes ;o och natha trodde jag spydde så hon blev livrädd xD Och sen gick 2 glas sönder av ah olika själ xd sen gick vi ut, fast då skulle jag hem :( Men en fett mysigt kväll blev det! <3


efter att ett glas gått sönder xd

 
Pyssliga nathas strympbyxor gick sönder :( Men det gör inget jag syr bara ihop dom :D <3 / natha
(ett skämt det där, natha ee inte sån, ett skämt!)

 

Imon ee det nyår och jag längtar jätte mkt, för pontus och Marcus kommer och jag och en person till har en överaskning, men jag kan inte säga vem och vad ifall dom läser min blogg lixom, men ni får veta imon :D <3§ Och jag ee på världens bästa humör :D typ värsta fest humör! :D <3

Hejjdå! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0