God morgon:))

God morgon:) Jag har typ inte skrivit på as länge men jag har verkligen inte hunnit men jag kan ta alla dagarna nu:)

Söndag: var jag ju med Felicia på dan sen på kvällen kom Linnea med. Vi var typ ute o sprang, käkade & kollade på film. Sen sov jag & Felicia hos Linnea.

Måndag: Jag vaknade hos Linnea, vi käkade frukost, gjorde oss iordning. När vi var klara körde Linneas mamma oss till badhuset, vi var där ett litet tag. Efter det så åkte vi till Felicia. Där var vi typ ute & sen kollade vi på film med. Sen sov vi där.

Tisdag: Jag vaknade hos Felicia, vi käkade frukost & gjorde oss iordning. Sen skulle min familj & Felicias familj åka till båstad:) det e jätte mysigt där:) Där gick vi runt lite & kollade sen käkade vi också, Också badade vi:) fett kul, man kunde simma ut till nån stor plast sak & sen typ hoppade man ner där ifrån:) Efter att vi hade badat fick jag skynda mej hem, för då skulle jag till Emma Wåxnäs på tjejkväll:) Vi hade jätte kul där, vi kollade film pojken i blårandig pyjamas, den var fett bra, om ni inte har sett den så tycker jag att ni ska se den! Sen hade vi en annan film Också men jag såg bara lite, den hette typ benjamin banamana(jag vet inte vad han hette i efternamn) otroliga liv. Men det e den med han som föds gammal.

Onsdag: Jag vaknade hos Emma:) Mamma kom & hämtade mej vid 13.00 då åkte vi & hyrde 2 filmer Twilight & Wildchild dom var jätte bra båda två. Det tog typ hela dan, men sen på kvällen skulle jag till Sophie, för hon & challe skulle ha poolparty:) det var jätte kul vi typ badade, käkade, åt tårta & typ körde jag har aldrig:) När vi badade så råkade Gustav slå till mej på ögat, så en blodkäl sprack. Så jag typ blöder i ögat. Fast det gör inte ont.
Här e en bild, ful bild men den får duga, ni ser där i vänster öga längs ner.





Det var dom dagarna:) idag ska jag & mamma typ göra något, jag vill shoppa men det vill inte mamma:P men vi får se vad vi gör:)


Haa det bra puss & kram Izaa♥

Kommentarer
Postat av: alva

den heter ju



pojken i randig pyjamas*

benjamin buttons otroliga liv* ;p

2009-07-16 @ 12:39:31
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0