God morgon:))

God morgon, nu har jag vaknat:) sovit gott efter en rolig dag med Ebba:))<3 Ebba kom först hit:)) vi gick ner till stranden & tog bilder, bilderna kommer snart kanske ikväll elr i eftermiddag:) sen gick vi hem igen & käkade. Efter att vi fått lite mat i magen så cyklade vi & spelade minigolf:) fast när vi var på näst sista hålet började det spöregna! Så alla sprang in i affären & ställde sej där. sen kom Ebbas pappa & hämtade oss då åkte vi till deras stuga:) vi spelade kort:)) sen blev det fint väder så då stack vi ner till tjuvahålan & badade:) fast det var rätt kalt. Efter ett dopp i det blå:P så gick vi hem igen & käkade lite, efter det gick vi till ducharna & duchade. Sen gick vi upp till gullängen typ & spelade på chokladhjul, vi vann på mitt tur nummer:) sen cyklade jag hem.

Idaag ska jag till stan med Ebba:)) ska köpa om jag har pengar så det räcker:)

¤ Tröja på gina:)

¤ shorts nån stans:)

¤ ny väska:)

Det var nog allt:)

Ikväll ska jag på bio med Alva:) vi ska se den propelsal äsh jag vet inte hur det stavas elr om den heter så:P sen ska vi nog sova också:)

Men nu måste jag göra mej klar:)


Haa det bra puss o kram izaaaaaaaa<3


Kommentarer
Postat av: Alva

Ring mej (:

2009-07-25 @ 11:57:28
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0