God morgon:)) ny låt:)

God morgon mina små sockersöta läsare:)<3

VI har vaknat för ett tag sen. vi somnade rätt sent igår, elr Alva somnade rätt tidigt men jag & Nathalie satt uppe & gjorde en låt. Den e faktiskt skit bra haha not, nej men den e inte e jätte dålig. Den e inte klar en så ni får tyvär inte höra den nu, men vi jobbar på den, haha. Nej nu ska jag spela sims jag ska göra en ny familj & inte trycka några fusk-koder som jag brukar göra:)

  Kolla gärna Nathalies blogg, hon har lagt ut våra barbies som vi lekte med igår. Vi typ fixade deras hår & sen sminkade Alva dom, & Nathalie tog foto:) haha vi e roligast.




                                                 Ha det bra puss & kram♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

aoo skit bra låt :P <3

2009-07-11 @ 14:09:47
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/
Postat av: Bästa Emma

Haha... den var ju skitbra!! haha :P

2009-07-12 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0