Kväll me Alva:))<3

Heej:) nu har vi kommit hem från bion, elr vi har vatt hemma rätt länge. VI kollade på the proposel:) Den var jätte bra! Om ni inte har sett den så tkr jag att ni se den! den handlar om

Den krävande kvinnliga chefen som gifter sig med sin unge manlige assistent för att slippa skickas tillbaka till Canada. Det hela är bara ett skenäktenskap men efter ett tag dyker äkta känslor upp...

huvud persornerna:)






 HÄr e farmor som jag värkligen diggade:) hon var fett rolig! Jag hittade tyvär ingen bättre bild på henne men denna blir bra:))

Nu gör vi inte så mkt vi sitter & latar oss framför varsin data:P
Men nu ska jag ta & kolla min bdb som jag inte har vatt inte på, på jättte länge.


                                                                                               Haa det bra puss & kram izaaaaaa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0