Sova med fiddelie <3

Heej så ni vet så e fiddelie alice asså hon vill heta det så, men hon vill att jag börja skriva det. Kanske lite kompliserat, men ni fattar nog efter ett tag, haha. Men iaf så ska alice sova här:)) Det blir nog inte så sent för alice ska upp tidigt imon & det ska jag med, för Emma & hennes lillebror kmr hit:) Hennes bror e med min bror & jag e Emma, haha kompliserat igen?
Vi har typ inte gjort så mkt idaag, vi har kollat micheal jackssons liv på tv:) från kl 2 till kl 6, haha no life. Sen gick vi en lång runda, typ i 2 timmar, det blir typ så när man bara går & snacka hela tiden. Nu ska vi nog snart gå & lägga oss, mina ögon e helt suddiga.



                                                                  Ha det bra puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0