sova med Nathalie & Alva

Heej Idag ska jag sova hos Nathalie med Alva också:)) vigör typ inte så mkt, vi var ute lite innan & träffade Calle, Basse, Hugo & Filip. Men vi gick in efter ett tag för vi skulle kolla på film, men sen gick det inte...
Vi sitter nu & bara kollar om vi kan hitta några roliga sms-singnaler som vi ska ha sen, Så sen när skolan början ska vi sätta på dom haha, asså vi ska ha sånna roliga. Nathalie ska ha kim posible, Alva ska typ ha Jimmy neotron.
Vad tycker ni att jag ska ha för nån? jag kan inte riktigt komma på nån rolig. Kanske han Arnold på nickelodeon, han bah hey arnold, haha fett kul:)) men nu ska jag leta efter nån bra:) kanske barbie^^ 







                                                                                                                                    Ha det bra! puss & kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0