Vaknat nu:)

Heej nu har vi vaknat. Vi somnade kanske vid halv 2, vi satt uppe & spelade kort:)) haha nu kan jag 5 olika kortspel:)

Nu gör vi inte så mkt, det var nån liten hund som skälde så jag vaknade innan!

Idaag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, det blir väl att jag e md Alva:)

Igår var jag ju i stan med Ebba imed att jag inte hade pengar själv så räckte inte riktigt pengarna, jag skulle ju på bio på kvällen också.

Men det blev att jag köpte tröjan på gina




Och shorts på h&m:) bara helt vanliga svarta;) 



                                            
                                                                                      Haa det bra puss & kram izaaaa<3

Kommentarer
Postat av: Carl

LÄgg in lite, många fleeeeeeeeeer bilder på dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333

2009-08-02 @ 10:14:58
Postat av: joline:)

din blogg vafin!!<33 jätte fina bilder,& din star sida grej va as fin! jag vet inte riktigt hur man gör på bloggen,så jag är inne så ofta:)<3 min kompis har gjort min startsida:) aa,jag känner dejj,vad heter du på bdb?:D<3

2009-08-06 @ 20:50:19
URL: http://jolinescheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0