trubbeldagen fast väldigt rolig

Heej idag gick vi nån tråkpromenad med skolan skit tråkigt verkligen! vi gick från tylösand till brottet. Det börja med att jag sov till kl 8.00. Käkade frukost & gjorde mej igjordning. Sen cykla jag ner till bussen för jag & Nathalie skulle ta bussen till Tylösand. Men så hade Nathalie kollat fel tid så den gick inte 8.35 utan bara 9.35 från Gullbrandstorp då. Så Nathalie fick cykla snabbt som FAN till vilshärad. Men då hade hon redan missat bussen där med. Så vi fick cykla till Tylösand. Vi skulle vatt där 8.50 men kl 8.55 cykla vi från mej. Så när vi kom fram så hade vår klass redan gått, Så jag & Nathalie fick sätta igång o springa för att hinna till vår klass. Sen när vi gått kom det 2 stigar åt olika håll, & vi visste inte vart vi skulle gå. Vi ringde typ alla i klassen men ingen ville svara. Men så dök det ut nån liten fiskare ur en fiskebod. Så jag fråga honom vilken väg vi skulle gå. så vi fortsatte vår färd mot klassen haha. Sen kom vi äntligen fram. Haha lite efter kände man sej då. Vi fortsatte vår tråkiga vandring med klassen tills vi kom fram till Brottet då vi grillade korv nere på stranden. Korven slank ner i magen rätt snabbt för efter att vi hade käkat fick vi sluta & då skulle jag o Nathalie bada på brottet!:D När vi kom fram till brottet flög vi snabbt i poolen. Det var jätte skönt! När vi var i poolen fick jag syn på mina gamla klasskompisar! Har inte träffat dom på åratal typ så det var jätte kul att träffa dom! vi var typ med dom hela tiden till dom åkte hem. sen var jag & Nathalie där ett litet tag till. Sen skulle vi ta bussen hem men då missa vi den då med. Så vi började gå hem och det e rätt långt. Men sen kom Mamma o hämta oss så vi åkte med henne hem. När vi kom hem gjorde vi inte så mkt för sen skulle Nathalie hem. Sen kom Felicia till mej för hennes mamma o min mamma skulle till Linneas mamma så Felicia fick va här så länge & nu kom Stina o Linnes med. Kl 9.00 E det desperat måste se! men nu ska jag sluta skriva ha det bra puss o kram<3

Denna låten har jag lyssnat sönder idag! vill verkligen ha hans skiva!!<3


Hoppas ni tycker den e lika bra som jag tycker!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0