Fredagen:D & Lördag

Heej ska berätta om fredagen nu. Först var jag i skolan. Vi slutade kl 11.25. Jag åkte hem o gjorde typ inget. Sen hade jag golfträning. Det spöregnade ett tag så mamma fick komma med regnkläder. Sen var det direkt till Getinge. Skulle på fest till Emma, hon hade fyllt år! Så jag åkte dit med Alice, Alva, Sara, Pizze & Emma Woxnäs. Vi skulle sova där med. När vi kom dit käkade vi Pizza. Sen var vi ute lite hoppade lite:D sen så gick vi runt lite i Geinge. Efter det dick vi in igen för vi frös ihjäl. Sen så kollade vi twilight den var skit bra! Sen vid typ kl 3 gick vi upp till Sara, Emma K O Pizze för dom ville inte komma ner o se på den filmen. Men dåe när vi kom upp kollade dom på tretton den e också fett bra! Sen typ så gjorde vi inget. Jag somnade typ kl 5 o vaknade när alla andra vaknade typ kl 12 sen kollade vi nån annan film den var också bra:D Efter det gick vi ner o käkade frukost. Sen så hade Emma några Spåkort så hon spådde oss läskigt! Sen typ åkte vi hem vid 4 dåe våfflade jag mitt hår skulle se om jag skulle ha det så på skolavslutningen men det blir nog inte så. Vid kl 6 skulle vi till några kompisar rätt okej. Det var min helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0