Bakat

Heej idaag har jag vatt i skolan rätt okej. Sen skulle jag vatt med sophie, Challe o Moa men det gick inte sen så jag fick hem själv istället. Jag visste inte vad jag skulle gära men så kom jag på att jag kunde baka. Så jag började med att kolla om vi hade saker till det jag ville baka vi saknade potatismjöl. Så jag cyklade ner till affären. Men när jag kom ner till affären märkte jag att jag inte hade med mej pengar. Så jag cyklade upp igen och hämtade pengar. Sen var det ner till affären igen. Haha så smart man kan va då. sen började jag baka. Sen var jag klar jag har inte tatt nått foto men hittade bilder på google. Den heter drömtårta och e jätte god!





Fatta god den e men nu måste jag gå ska åka till mormor o morfar och ska sova där. Ses imon puss o kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0