Ebba

Heej har pratat med min älskling Ebba nu som fyller år idaag det var jätte länge sen vi träffades där jag bodde innan bodde hon med sen så en dag strax efter sommarlovet vi hade precis börjat 4:an o allt var bra men så en dag när vi var med ponna o mackan i deras kojja så berättade Ebba att hon skulle flytta o jag trodde inte på henne det var ju självklart att vi alltid skulle bo där alla vi som alltid va o hade kul men så kom hennes pappa o jag frågade honom o jaa Ebba sa sanningen dom skulle flytta när jag kom hem på kvällen kom tårarna jag började tänka på att hon verkligen skulle flytta att vi inte skulle gå i samma skola inte träffas lika ofta men hon gick hela 4:an ut o jag tänkte mkt på det men så en dag kanske ett halv år efter så berättade mamma o pappa att vi skulle åka o kolla på ett hus men jag ville verkligen inte jag ville bo där jag bott i nästan hela mitt liv där jag hade mina vänner...men så kom andra tankar att jag kanske kan få nya vänner jag kände redan alice o alva också skulle jag bo närmare Ebba iaf så flyttade vi hit till frösakull saknar frennarp ofta men det e inte konstigt heller jag bodde där i 9 år med alla mina vänner men jag har det bra här o Ebba har det bra där hon bor men jag saknar henne stort vi har nästan tappat kontakten helt men nu så ringde jag henne på hennes födelsedaag o hon låter alltid lika pigg o glad o mår bra o det är typiskt Ebba<3 klagar aldrig över något o e altid lika positiv o det e typiskt Ebba<3 typiskt Ebba e alltid att va snäll mot alla o bry sej om alla o tycka synd om alla(som det e synd om då) även dom som hon inte känner o det är tack vare Ebba som jag e den jag e idaag. Utan Ebba i mitt liv skulle mitt liv vatt det västa av dom alla därför Älskar jag dej sjuk just för att du e den du är o vågar va dej själv. Du kmr alltid vara min älskling även om vi inte träffas ofta<3 Du fyller hela mitt hjärta<3 Älskar dej Ebba!<3

ps: kopierat från min gamla blogg på hennes födelsedag<3

Kommentarer
Postat av: stina

Tack gumman =)..

Kul att du vill följa min blogg. det värmer verkligen <3..

Följer gärna din med.

Kram

2009-05-28 @ 19:47:04
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0