Gilla o Dissa lista

Heej nu har jag ätit o fixar fortfarande med min anaglar haaha nu hade jag tänkt att jag skulle lära mej gå bättre i mina nya skor det e rätt högklack jag kan typ gå i dom men ska öva lite ändå haha haha ska nog börja med gilla o dissa lista:D jag har lite att klaga på men också lite att tipsa om så jag börjar nu

Gilla o Dissa!

Gilla:
 *
  Nagelfil till på naglarna inte på toppen av dom utan på dom blir glansiga o leena älskar denna sak som nån liten Nissa har kommit på:D  Finns att köpa på Kicks

* Fika det är det goaste som finns lixom det är ju skit mysigt att gå o sätta sej o fika på ett cafè när man e på stan! verkligen älskar det!

Dissa:
Asså idaag på stan skulle jag ha en glass med cola sås men det hade dom inte så fick jag ta choklad sås o den var skit äcklig!


nu ska jag gå o göra nått annat har suttit här länge nu puss o kram ha dte bra<3

Kommentarer
Postat av: Sofijah

sv: om du kollar igenom min blogg så finns det bilder på honom :)

2009-05-14 @ 08:16:57
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0