Hos Alice Dallis

Heej nu e jag hos Alice:D vi typ har legat på spikmatta (kmr bilder när jag kmr hem tror jag elr imon) det e skit skönt o för e som e lika tröga som jag så e det inte spikar utan jätte vassa plasttaggar:P sen åt vi, efter det fikade sen var vi duktiga o var ute o sprang en rätt lång runda faktiskt när vi kom hem hade Alva kommit hem från frissan hon skulle blonda håret hon vill ha tebax sin gamla hårfärg igen men det blev inte riktigt blont hon blev själv inte så nöjd men jag tkr faktiskt inte det va så fult.  sen gick vi till svennes jag hade 2 femtiöringar haha så jag köpte en klubba. Sen skulle Nathalie hem o äta och då följde Alva med henne så nu sitter jag o Alice hos henne jag ska inte åka hem förän typ halv 9. äntligen får jag stanna länge annars får jag typ åka hem vid 5. men nu ska jag gå o lägga mej på spikmatta usch nej men det e rätt skönt men ha det bra puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0