Skolan...

Heej idaag har jag vatt i skolan. Lång dag idaag... på No:n hade vi ett prov men asså det var inget prov för vi får inte typ betyg för det. Musiken var det att kolla film:D Fast den var inte så bra asså den var typ från 70-talet. På matten så fick vi först kolla på nån film från nått projekt. sen hade vi ett oförberet prov  gick inte så bra. Sen hade vi engelska då skulle vi redovisa vår "Hero" uppsats jag skrev om Nathalie för hon får mej att skratta varje daag<3 HAHA o jag trodde att Nathalie skulle skriva om Beyonce men hon skulle skiva om mej så dom hade bara lurat mej hela tiden! Så fatta jag knäckte mej när jag fattade att det var mej hon berättade om för hon sa inte det i början ytanbörjade med att beskriva mej o sen sa hon det. HAHA älska dej gumman!<3 Men nu ska jag på gympa ha det bra puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha <3

2009-05-26 @ 17:24:09
URL: http://wwwnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0