vatt i stan

Hejj idad var jag i stan med Alice o Alva. Alice farmor körde oss in för Alice skulle färga håret  det blev jätte fint! sen gick vi till mromor för jag skulle få pengar av henne:D sen gick vi o kollade på skor sen gick vi o fikade på vattenporten som vanligt:D efter det gick vi till kicks där köpte jag nån sak till naglarna den är jätte bra dom blir helt glänsiga fint:D sen var det HM köpte inget men vill köpa en nu fondision(stvas) elr brunkräm men jaa hade inga pengar till det men vi gick vidare runt i alla möjliga affärer efter nån timme gick vi o kollade bussen när den gick då gick den om en halvtimme så vi gick o satte oss på doncen o köpte glass:D men det fanns ingen colasås kvar så jag fick ta choklad den var äcklig! också sen gick bussen:D nu e jag hemma o har provat min nagelsak nu väntar jag på maten mamma hade lagat ungspankaka som var jätte rinnig såg ut som spya! så jag o pappa ville ha nått annat så pappa lagade pyttipanna istället o nu kmr mamma på vf den e så jo för att hon hade haft SMÄLT smör i botten gör att den inte skulle fastna snacka om trög! haha men nu e min mat klar:D ha det bra puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Alva

Hey du vet att ditt doncen stavas Donken (;

2009-05-13 @ 20:09:26
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0