ändrade plander ^^

Ah nu ska Alva komma hit, för vi ska inte te Ullared -.-
Men ah som sagt så har jag haft fullt upp i helgen! ;D

Fedag kväll; Var jag hos Linnea och firade henne, sne sov jag där ;D

Lördag; Jag vaknade hos linnea, vi gjorde oss iordning. Sen åkte vi in till stan jag köpte ett halsband och fiina öronhängen ;D (bild kommer sen jag har inte min data nu) Linnea köpte massa fiina saker imed att hon hade så mkt pengar nu! ^^ Sen åkte vi hem, jag började måla på min tavla, som ni också får se sen :)
Sen vi 5 tiden kom Alice och hämtade mej för vi skulle på bio ;D Vi såg 2012, den va jätte bra!! ;D
Den handlar ju då om att jorden går under 2012, och dom måste bygga några stora båtar som klarar tsunamin(stavas?) och man får då följa en familj som får ta sej med flygplan över hela jorden typ, sne får ni se resten själva ;D Det blev typ strömavbrottning i slutet 2 gånger, och självklart när det va som mest spännande, men vi fick iaf se slutet, det fick jag ju inte när jag va på Mamma Mia ^^
Sen kom jag hem, typ kollade på die harp 4.0 elr nått sånt ^^ Sen gick jag och la mej tidigt, ifall vi skulle te Ullared så skulle det bli tidigt.

Söndag morgon; Jag vaknade av klockan som jag hade ställt in på halv 9, gick upp åt lite frukost, hoppade in i duschen, sen smsa jag Alva och frågade om det Ullared elr inte, men då visste hon inte.. Så jag gjorde mej iordnign fallifall, medans jag väntade fortsatte jag på min tavla och nu ee den snart klar ;D Sen kollade jag på Guds tre änglar ;D
sen nu så väntar jag på Alva ;D

Ojj gud vad långt jag skrev ^^
Undra om ni orka läsa allt? ^^

Nog om min helg, vad har ni gjort i helgen? ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0