Ullared ;D

God morgon! ;D

Igår kväll blev det ingen bloggning för jag helt enkelt inte orkade.
Vi kom hem från Ullared vid 8, då kollade jag på idol för typ första gången ^^
Men det va jätte kul på Ullared och jag köpte massa fiina saker ;D


ansikts pèling(hur det nu stavas^^)

bode lotiion, som luktar cocosnöt ;D jätte gott ;D

ååooh, vad kan detta vara för fint tro? ^^

en hello kitti sak, man sätter på datan, så nu ee den jätte fin ;D

torr schampo ;D

rak lödder och rakhyvlar ;D ^^

en ögonfrans böjjare ;D

knästrumper :D

Mysmysiga vantar! ;D

ansiktsmask ;D

en nappflaska te mejj ;D

det va allt ;D  <3 elr sen köpte jag 2 monster också ^^
idag ska jag va med Ebba, alle och kanske hans kompis felix ;D
Men haa det braa puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0