Hm.. vad har jag gjort idag?

Hejj ;D

Nu ee jag hemma med ett plåster på armen!
 Jag tog svininfluens sprutan idag! ;D Det känndes typ inget, det stack bara till lite yttepytte när hon stack in nålen och när hon tryckte in vacinet, elr det spänndes typ i armen ^^  Men jag tkr att ni som inte ha tatt den ska få ta den ;D Och även fast jag ee över 9 så fick jag ta den ändå ^^ Hon sa bah; ah hellre att det ee barn som tar den än att de ee vuxna, så jag fick ta den (:
Iaf så har jag uppdaterat dåligt idag med, för att direkt efter skolan så åkte vi in till stan där vi köpte present till Alice <3 Jag kan ju inte säga vad det ee imed att hon läser min blogg ^^
Men sen skulle jag direkt till Tandläkaren och ta ett sånt avtryck ni vet då när man får ta in nån äcklig lera i munnen, och förra gången va jag jätte liten och jag kommer ihåg att jag typ klöktes, så när dom sa att jag skulle göra det så fick jag panik! Men jag klarade det ändå ;D
Jag har typ tandläkare skräck ;s

Men puss på er! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0