Lite rörigt kanske? ;s

Hejj ;D

Jag bloggade typ inte igår för jag hann inte.
Men jag hade fullt upp ^^
 

* först skolan

* Till mormor och fira henne med lite fika hon fyllde med år igår ^^

* In till stan, springa runt där som en fåre och leta efter kläder till idag då vi skulle vatt en sak ^^

* SEn hem duscha och packa

* åka till Alice och käka kina mat där och ha det mysigt med henne, Natha, Emma och alva va där en liten stund för hon hade typ feber..

* Vi skulle färga hennes hår rött, men det blev oranget typ xD Men fint!

* Sen sova hos Alice dåh :)

Jag hade fullt upp ^^
Nu ee jag hemma hos Natha och ska äta lite ^^
Det blev inte att vi gjorde det vi skulle göra idag för Alva och Alice va sjuka -.-
Men nu måste jag äta!

puss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0