my day <3

Hejj ;D

Idag va jag ju i stan med Ebba, Alle och Felix ;D Det va jätte kul ;D
Vi gick typ på stan och snackade och massa sånt ;D sen skulle dom hem och gick jag och Ebba och käkade lite ;D
Sen så tog vi bussen hem, och när vi satt på bussen så åkte vi för längt så vi fick gå en liten extra promenad ^^ sen så ringer Ebbas syster också bah; ah ska ni inte hem snart (för vi hade sagt att vi skulle ringa när vi skulle hem) vi bah, eh.. vi har precis hoppat av bussen ^^ Hahaha elaka vi ee :(
Sen va vi hemma hos Ebba och hade det mysmys! ;D <3
Nu har jag precis kollat på robinson ;D
Imon har jag inga planer för dagen, men det blir alltid nått ju ;D <3
Haa det bra puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0