äntligen hemma xd

Hejj ;) Nu är man äntligen hemma efter en fullspäckad dag xd
Först heagård då, väldigt god mat, men lite långtråkigt.
Sen hem till gammel mormor och käka tårta och kaker ^^
Efter att fyllt magen med massa ontyttigt så är det att åka hem till kusinerna och åka på deras nya 4-hjulning xd
haha fett kul xd
Men rätt skönt att va hemma nu lite.
Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det är så mörkt ute fastän klockan bara är vid 7. Annars skulle jag nog gått ut lite som alva nyss smsade och sa att hon gjorde, men jag hoppar över det idag, det är så kallt också vintern närmar sej men lika så min födelsedag :DD <3 Hoppas jag får en kamera då ^^ xd


puss på er! <3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0