Bilderna från igår ^^

Lägger ut bilderna från igår nu ^^
Jag hade tänkt att spara dom till imon, men jag tar bilderna från mej och sophie då och dessa idag :D



 

 


Jag kan ju berätta lite om gårkvällen oxå ^^

Först så kom alla till mej, då vi sminkade oss och klädde ut oss oxå ^^ Sen vid 9 gick vi ut. Vi ringde Daniel, också väntade vi i skogen där vi gömde oss för han xd och han var riktigt rädd med xd
Sen gick vi vidare till Basse, där hans syster hade tjejkväll ^^ vi knackade på rutan och moa med sin läskiga mask ställde sej vid fönstret och bara kollade på dom, vi som stog lite längre ifrån hörde bara att dom skrek.
Sen så gick moa runt huset och ställde sej där dom va och gjorde lika dant, till slut så gick vi där ifrån ^^
Då gick vi till några i 6;an som oxå hade tjejfest ^^ Dom hade öppet fönster, så vi skrek skit högt så att dom skulle kolla ut igenom fönstret, och det gjorde dom med. Moa började gå mot dom och dom bah skrek, haha tillslut kom en av deras syster ^^ hahah.
Sen frös vi så mycket så vi gick hem till daniel och gjorde lite varmchoklad, tycker ni inte den ser god ut? :)
Efter lite varmchoklad och filmkollande så gick jag hemmåt.

Men vem tycker ni va läskigast då? ^^

Nu ska jag gå ner och äta lite äppelkaka typ, sen blir det ju våra spöken med ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0