Dagens ängel :D

Hejj, nu är jag hemma från skolan, det var ändå rätt kul, vi bytade platser och våra lärare hade lovat att jag och nathalie skulle få sitta med varan, men nej inga att lite på dom nej istället får man sitta med Fidde som jag har suttit med en gång innan (inte för att det är nått fel med han) Men ah lite elakt tkr jag :(

När jag kom hem så gick jag först in på mitt rum för att starta datan så hör jag att nån rycker i handtaget, men sen hörde jag inget mer. Jag gick upp och satte på internett då knackar det på dörren.. Jag går och öppnar och vem står där med ett glattleède? Jo där står broshan :D När han har kommit innanför dörren frågar han om jag vill ha en glass för att han skulle ner till affären. Dagens ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0