God morning! :)

god morgon! <3

idag ska jag ju in till stan med mamma, och ikväll ska jga till frennarp :) Bara roliga saker hela dan! :D

Igår kan jag ju inte säga att jag bloggade mkt, en gång hann jag bara med :(  Men efter skolan så åkte jga direkt hem till Becca, där vi fixade oss till discot, fett kul :d sen så åkte vi till discot dåva, sen så var vi där till 10-10.30 så jag var inte hemma förens sent, och då orkade jag faktiskt inte blogga. Jag var så trött så jag somnade framför idol xd men jag vaknade lagom tills utröstningen, fel person åkte ut! menmen, sånt ee livet xd

Nu måste jag duscha och sen städa lite på mitt skrivbord :(

Vi hörs när jag kommer hem från stan :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0