Hemma nu :D Min fiiinaa saker ;)

Hejj :D

Nu är jag hemma från stan med lite finfina saker ;)


 
En foundation, och en sån kudde elr vad det heter xd
Foundation från Kicks 145 kr bara :)
Och "kudden" också frin Kicks 20 kr :)

 
En fiin tröjja från Monki :D 150 kr bara :)

 
Fiina armband till bond ikväll :)
Hittade dom på H&M 50 kr


Frågan ee bara om man ska ha alla armbanden som på förra bilden, elr lite mindre som på denna?

Vi mötte också upp Gustav i stan, mysigt mysigt.
Nu ska jag med mamma och handla hörs sen :D
Då jag ska prova min outfit för kvällen :D


Kommentarer
Postat av: alva

du ska inte ha alla! :)

2009-10-28 @ 16:57:47
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0