H&M katalogen

Heej :D nu sitter jag och bläddrar igenom h&m katalogen, tkr int eatt jag hittar nått så jätte fint, men lite saker finns det ju ;d

påtal om kläder så hade jag sophie och challe en diskotion om att nu får vi massa nya affären, till lilla halmstad jo okej det är ju jätte kul att, monki redan har kommit, och att zara och weekday(stavas) ska komma hit. Men lixom då blir det så bah att alla går med likadana kläder typ, ingen har sin egen stil utan lixom bah ah nej köpte du den då kan ju inte jag det.. osv. Sen också varför ska vi då åka och shoppa i göteborg och sånna stora städer där dom har alla dom butikerna.
Men om man ska vara lite positiv så kan man ju tänka, att ja nu slipper jag åka ändan dit för jag vill gärna ha den tröjan t.ex och det är ju kul att vårt lilla lilla landskap får lite nya affären, som livar upp staden lite ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0