I'm home

ah nu är jag hemma hos Alva ;) Vi gör inte så mkt, Alvas kusin kmr snart typ x)
Ikväll blir det ju att sova hos ALva med Natha och Alice också, för imon ska vi ha orientering typ, så vi måste cykla typ fram och tillbaka, sen orientera x) Men ah det är ju lungt xd
Jag kan säg att jag nästan somnade på spanskan idag, vi repeterar alla saker från 6;an och ska ha prov på det om 2 veckor, inte kul!

Men ni vet bloggtrafik? Jag råkade lägga in fel länk x)
Så här kommer den rätta länken! ;D
bloggtrafik
Jo den gör ju också så att man får fler besökare och den sidan är jätte bra!
Så om ni vill ha lite fler besökare på er blogg, så tipsar jag om denna! ;) <3

Haa det braa puss på er! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Terese

fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-05 @ 19:15:44
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0