isglass

Jaa äntligen får man datan från Alva, hon skulle ju tvunget spela allt som man kan xd


Idag så hade vi musik som första lektion, vi skulle sjunga för vår lärare, men jag blev inte så nöjd när jag sjöng, så jag ska få sjunga igen efter höstlovet. Alva ska byta til spanska nu, så hon sitter och öva färgerna och nummerna xd Hahah sen hade vi engelska prov, gick väll bra :D Nu äter vi isglass, jag gar typ inte ätit det på hur länge som helst, mene nu ska jag fixa lite andra saker ha det bra puss :*

Kommentarer
Postat av: natalij

sv ; sitter och dricker lite kaffe (: alltid gott nu haha ! oh glass :/ !! Funderar på och lägga ut ngt kul på bloggen senare men vet inte om det är taskigt ifall någon tar illa upp , ska jag köra på endå ? ahah kram ;D

2009-10-21 @ 14:47:56
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0