mat ^^


Hejj ;d nu är jag hemma, men ska snart sticka igen.. Vi ska åka och köpa biljetter till bond. Men jag skulle först hem och hämta pengar, och käka. Så nu håller jag på att laga mat ;d korv blir det :D Hahah


Skolan idag var som vanligt, elr på ssvenskan så fick göra något som jag inte kmr ihåg vad det heter nu ^^ Mene det va kul :d Vi hade spanska prov också ja ^^ det gick väll rätt bra, jag kan ju inte säga att jag hade pluggat mycket xd så jag förväntade mej inte att dte skulle gå så jätte bra heller xd
Nog pratat om min dag, hur har ni haft det? :D <3

Jag ska gå och mumsa i mej mina korvar nu ^^


Wooulaaaaa!


Kommentarer
Postat av: natalij

sv ; svarar på komentarerna lite sent dock .. Jag haha , men helt plötsligt säger dom att det dom fuskat på blogg awards , att kenza skulle vunnig haha . Man vet ju inte vad som är sant . Nu har jag äntligen gjort om min design , fresh start . Vad tycker du ? puss !!

2009-10-20 @ 16:39:42
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0