Shiit! xd

God morgon, elr det kanske inte är morgon ännu ^^
Men vi har precis käkat lite frukost iaf ;D

Idag ska vi åka in till stan och köpa biljetter till bond ;)
Vi ska ju dit den 29 ;) Ska bli fett kul ;D
Det är det ända vi ska göra i stan elr iaf jag, för vid tre ska jag till Oliver för han fyller 6 år idag jag kan inte fatta att han har blivit så stor nu. Det känns inte att det va så länge sen han föddes, menmen jag ska iaf dit så det blir bara köpa biljetter och ta bussen hem igen.
Jag kommer nog inte att kunna blogga på den tiden, men ikväll för jag vara lite osocial mot mina vänner och plocka fram datan och blogga lite^^ Har jag sagt att lite folk ska komma till mej ikväll? Aja det ska dom iaf :D
Vi ska kolla lite film och så, ha lite mysigt :D

Shit vad långt detta blev, puss på er som läste allt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0