Helsingborg idag :D <3

Hej! :D

Iförgår va jag i helsingborg med alva och natha! :D <3 Vi hade det jätte roligt och mysigt! <3
Först gick vi lite på stan och då köpte en ny eyeliner, tyckte inte det fanns så mkt faktiskt, och du invigde jag mitt kort med ;) <3 Hahah det va jätte kul! xD
Sen åkte vi te väla, och där köpte jag 2 tröjjor och hårinpacking ;D <3

 
randigt tröjja från bikbok 150 ;-
rosa tröjja från gina, bara 50 ;- nu på rean! ;o
hårinpackning från H&M tror jag ;s 86;-
eyeliner 79 ;- tror jag ;s från åhlens


och min rosa data mus, köpte jga med i stan på expert 100 ;- och vet ni den luser rosa med xd hahha

min data har cepat sej så inlägget började jag på i förgår men nu ee det klart! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0