massa saker ;)

Hejj! ;D <3

nu sitter jag hemma hos alva, och vi har vatt på eurostop och maxi, hihi :) <3

Jag köpte ny sminktagbortningsmedel, ansiktsmask och te! hahha och en go fortpino på espresohouse! ;D det rekomenderar jag ;) hahah ;D
Ikväll blir det kanke att linnea med familj kommer te oss, hahha.
Min data ee CEPE!  så det ee anledningen till varför jag inte har bloggat på.. jag hur länge som helst! :(
Men jag och alva har iaf gjort nån sak, där man ska bli positiva och se på allt bra i livet istället för tråkiga och sorgliga saker, haha vill ni se?! ^^

hahha, fråga mej inte vad det ee jag håller på med där i början xd
sen får ni ju höra mej sjunga JÄTTE sariöst! not! hahha! xd
Men hoppas nu ni blir positiva ;) <3

Kommentarer
Postat av: alva

ehm.. vad ee fortpino?!^^

2010-01-10 @ 12:09:29
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0