26/8

Heej idag har jag inte bloggat, jag vet! men jag har vatt i stan med Alice, Alva, Nathalie & Emma:)
Jag köpte bara en ny BH har ingen bild nu. Men jag måste köpa värmeskydds spray till håret när jag plattar de också, men det får jag ta nån annan dag. Och på fredag öppnar Monki i stan:)) jag längtar!! ska in till stan så fort jag har fått pengar!:)
Idag hade jag mina nya skor dom guldiga ni vet:) Fast jag fick jäkligt ont i fötterna! menmen vill man va fin får man lyda pin x)
Imon går vi rätt länge i skolan så är inte hemma förän tre om jag inte e med nån kompis. Haa det braa:)




                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0