27/8

Heej, idag har jag först vatt i skolan:) sen följde jag med Alice hem, då vi badade i iskalt vatten x) SEn målade vi naglarna.
Efter att vi suttit inlåsta på toan och bara snackan så gick vi ut:) Hugo följde oxå med.
Det är typ vad jag har gjort idag.
Nu har jag precis gjort klart en läxa om "min förebild" ni kan få se den förästen:)


                                             Min förebild Ebba

   Min förebild är min bästa kompis Ebba, för att hon är den bästa personen jag vet!

     Hon är snäll, och hon bryr sej om exakt alla. Och utan att hon försökte så gjorde hon mej till en ny person!

     Jag brydde mej om alla och kunde inte vara dum mot någon utan att få skuldkänslor.

     Men när vi sen flyttade ifrån varannså förändrades jag tillbaks. Men vissa saker sitter fortfarnade kvar.

     Alltså kan jag inte leva utan henne!




    


Såklart så skrev jag om Ebba!:) <3

Men nu ska jag ta mej ner till mormor och morfar, kanske blir att jag bloggar där;)  haa det braa:)




                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0