Back to school

Heej, ja idag var det ju första dan i skolan, och då har jag ju låvat att jag ska börja blogga mer och bättre!  Det var inte så jätte tråkigt i skolan, vi gjorde lite olika typ nån gissa vem det e sak x) sen inte så mycket mer. Vi slutade vid 13.00 dåe åkte jag hem & kollade på tv. Sen kom mormor & hämtade mej så åkte vi & hämtade kusinerna o broshan. Så nu är jag hos mormor & morfar, vi ska snart käka lite. 

Är det nån som vet om det e nått bra på TV idag? Jag tycker inte att det går några bra program på kvällarna längre! Både andra avenyn och Desperat housewiews är slut, men iförsej så börjar dom nog snart igen. Men nu på kvällarna blir det jue nästan aldrig att man kolla på nått bra program.


        Haa det bra vi hörs när jag har kommit hem. 



                                                              Puss & kram izaaa! ((: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0