Friidrott

Heej nu sitter jag hemma hos mormor & morfar. Jag har precis tränat lite, jag är faktiskt stolt för jag tränar rätt mycket & bra:)) Om ni vill börja träna så har jag jätte bra förslag, tycker jag:)

    minst 50 situps varje dag
    minst 50 sekunder i benhållning eller vad det heter, man typ ligger på rygg sen lyfter man benen lite så ligger man så i några sekunder. Sen om man tycker det är för lätt så kan man göra ringar med benen också. Också varje dag.


  Haha det var mitt träningsschema!

Nu när jag nyss kollade på Friidrott så kollade jag på Hussien Bolt, måste säga att han är sjukt duktig! även fast jag igentligen hatar fiidrott. Han har ju typ slått nytt världsrekord tre gånger, riktigt duktig!



Imon går jag inte så länge i skolan. Och jag ska faktiskt inte göra nått imon, men det blir säkert något som man hittar på:)


                     Haa det bra, puss & kram izaaa:)) ♥

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är ;) En av dina Emmor ;)

Iza lilla Iza!!, vill du se hur mitt träningspass ser ut?



När jag kommer hem från skolan på cyklen¨, gör mina läxor, cyklar till slingan springer några varv, cyklar hem, och i bland så spelar jag 9/18 hål där efter!!!!<3

2009-08-22 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0