hos challe:))

Heej nu sitter jag hemma hos challe & gör ingenting, idag var jag först i stan med mamma o fixade en ny väska te mej:) o typ skolsaker, penner o sånt. sen åkte jag hem & käkade, efter lite mat i magen cyklade jag ner till challe i regnet. vi har typ inte gjort så mkt. nu tänkte vi cykla bort till after beachen men imed att dte inte var så fint väder så skiter vi nog i det. på insdag åker vi till stugan, sen kmr Linnea & hennes familj, sen på torsdagen så ska jag Linnea åka till lager 157 typ, det ska bli skoj:)) men nu ska jag &challe cykla upp te affären & köpa fika:) 



                                                  Haa det bra, puss & kram izaaa:)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0