Sämst på att uppdatera

Heej, varje gång jag e med Alva & Nathalie så får man höra: du har inte uppdaterat på länge, du skriver aldrig.
Och jag svarar alltid: jag har inte hunnit, & det gör jag inte heller.
Så när skolan börjar har jag lovat mej själv att jag både ska bli bättra på att skriva så man förstår vad jag skriver, & skriva oftare! :)

Idaag har jag vatt med Linnea, vi har typ inte gjort ett skit bara suttit & slöat.
Imon ska jag va med sandra:) Det e en kompis från frennarp, vi har typ inte träffats på 2 år, även fast vi har känt varan typ hela livet. Det ska iaf bli kul:)

Men nu måste jag städa marsvinets bur & sen fixa min nya bloggdesign om jag hinner.


Här e mitt marsvin på biild:) <3




Haa det bra, puss & kram Izaaa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0