City gross x)

Heejsaan nu har jag vatt med mamma på City Gross x) haha mamma hade typ vart där en gång men jag hade aldrig vatt där så vi åkte dit och stor handlade xD
Vi handlade typ skit mycket så nu har hela kylskåpet fullt, men det är så mycket jag behöver så vi handlade lite av varje men mycket frukost grejer för jag brukar ju inte frukost men nu har jag fårr det jag vill ha så nu måste jag äta frukost. Sen köpte vi lite annat gått :)
Lite bilder...















Ikväll ska vi äta lasagne som jag älskar! :)
Ikväll börjar också andra avenyn!! Jag längtar skit mycket!! :)))))

Nu sitter jag här hemma och har skit tråkigt, imon kommer jag nog till skolan jag har inte så ont i huvet nu som innan så imon blir det skola. Haa det bra <3



                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0