Kväll med Alva :)

Heej jag vet att jag inte har uppdaterat idag men min data var typ söner imorse och sen var jag ute med Challe. Men nu är Alva och gustav, vi gör inte så mycket jag och ALva sitter med datan och gustav kollar på fotboll...
Ehm... JAg e typ jävligt flummig så nu har jag låst in mej på toan för annars kommer jag aldrig bli klar med bloggningen x)

Imon blir det nog ingen bloggning förän efter 3 typ för jag och alva ska på kickoff med gympan eller vi är ju tränare så då måste jag typ gå. SÅ vi får upp vid kvart över 8 för jag måste sälja lite tidningar iaf, och sen får vi nog åka vid 9.10 för vi ska va där vid halv 10... Haa det bra!



                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0