Lägg ner det!

Nu är jag lite arg! ah du kanske undra varför men efter att jag hade lagt in inlägget "komentera" så blev det nått slags bråk? jag vet inte vad, men det är vissa som vill att min blogg ska ner! men en som tycker att den ska vara kvar. Ah för det första måste jag säga att jag tycker att ni är jävligt omogna! Men Ida som tycker att min blogg kan bli och som inte tappar tron för den måste jag ge ett stort tack till, och du frågade ju om jag inte kunde lägga upp videoinlägg; nej det kan jag inte för när jag har filmat från min mobil så funkar det inte när det kommer in på datan. Och när jag kom på för nån dag sen att vi har en kamera som jag kan filma med så funkar ju inte den "/ Men jag ska försöka att komma på hur jag kan få det att fungera. Så ah här har ni lite svar på saker och ting.

 

MEN FÖRHELVETE LÄGG NER DET OMOGNA UNGAR!
hur kul kan de va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0