Liseberg 09 :) <3

Heej (: nu är jag hemma från Liseberg :) Nathalie kunde följa med, och sen så skulle Alice och Alva också åka dit så vi var ju med dom <3 En jätte rolig dag! men med tyvär lite för få bilder... Men vi hann typ inte och sånt, men lite bilder tog vi och dom kommer här;



Nathalie när vi precis hade kommit in :) <3



Haha i spegelhuset x)


I spegelhuset x) Lite suddig men jag fick ta snabbt så jag inte skulle tappa bort nån x)


 
Haha gud så fiin jag e med långa ben, ni kan kalla mej lång ben x)



Haha så jäkla snygg man kan va då! x)


 
här ser ni skilnaden :)


 
Lång över kropp och korta ben x)


 
Oj nej jag har blivit en dvärj ;o


 
Avlång?



 
Kolla min fot x)


Spinrock (:



Men nu ska jag käka för sen ska jag ut med Moa och Basse så jag får nog skynda mej lite nu x)

Mene hare braa! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0