Moa träsk x)

Heej, haha nu har jag precis spelat moa träsk med min kusin x) Jag är ju hos mormor och mofar, så e han också här.

Det blev inte att vi kollade klart filmen för dom skulle hem och så.
Nu sitter jag och proppar i mej en glassbåt:)
Idag är det mammas och pappas 5 åriga bröllops dag, så imon kväll ska vi ut och äta, mysigt:)


Jag har typ inga läsare på min blogg, och jag får typ inga komentarer, men ni måste kolla min blogga varje dag! och komentera! För jag funderar på att sluta, lixom om ingen tycker det är intressant så varför ska jag då blogga?
Men jag får se hur det blir... Haa det braa:)




                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0